Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jurvg View Post
    Hoe lang is een 'tijdje'? En heb je er goed bij gegeten? Paar liter melk per dag etc. etc.
    2 maanden bloedfanatiek en met voer. Gainde wel hoor, vooral kracht.

En ohja, omw 2 the gym. Back/bi's latoer!

Comment

Wat was je startgewicht dan? Ik kwam de eerste drie maanden 10 kg aan
      Lid van de 200 club

Comment

Wel apart dat je op de BP op het niveau van 'untrained' zijn en je deadlift intermediate (squat even weggelaten gezien je geen squat rack hebt? maar ook daar untrained).

Ik ben het hier opzich wel met robbie eens (komt overigens niet vaak voor..) dat een split-schema imo ongepast is. Zou zelf voor full-body gebaseerd op compounds kiezen.
        Maar ga het lekker proberen wie weet slaat het aan en zo niet heb je nog een leven voor je om verbeteringen aan te brengen.
        Belangrijk in elk geval dat je een plan kiest en je daaraan houdt (heb ik ook al op persoonlijk aan je vermeld geloof ik ). Consistency is the key to success imo.

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
          Wat was je startgewicht dan? Ik kwam de eerste drie maanden 10 kg aan
          Start gewicht echt voordat ik begon met trainen, onder de 55 KG (:
          Maar ben ook wat gegroeid denk, ik weet niet, er is niet enorm veel massa bijgekomen, maar er zat ook echt helemaal niks. Idk, werd ineens veel zwaarder.

@aktito
          Ja klopt, me DL ging als een gek, loopt nu niet zo snel meer als eerst, zal binnenkort wel eens eentje proberen te filmen voor techniek etc. Bench en squat, ja geen idee. Heb wel lange armen etc.

En ja klopt eerst wist ik niet wat ik wilde, nu heb ik een 'plan' tot mei.

Trouwens lekkere training gehad, baal alleen dat er geen EZ-Bar is voor bicep curls, maar die komt wel (we hadden er een maar die is weg). Heb het idee dat je daarmee toch veel meer mass opbouwt dan met normale dumbell curls.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Start gewicht echt voordat ik begon met trainen, onder de 55 KG (:
            Maar ben ook wat gegroeid denk, ik weet niet, er is niet enorm veel massa bijgekomen, maar er zat ook echt helemaal niks. Idk, werd ineens veel zwaarder.

@aktito
            Ja klopt, me DL ging als een gek, loopt nu niet zo snel meer als eerst, zal binnenkort wel eens eentje proberen te filmen voor techniek etc. Bench en squat, ja geen idee. Heb wel lange armen etc.

En ja klopt eerst wist ik niet wat ik wilde, nu heb ik een 'plan' tot mei.

Trouwens lekkere training gehad, baal alleen dat er geen EZ-Bar is voor bicep curls, maar die komt wel (we hadden er een maar die is weg). Heb het idee dat je daarmee toch veel meer mass opbouwt dan met normale dumbell curls.
            Wat is er mis met een rechte bar voor curlen? Betere bicepscontractie ook nog eens.
            Train hard or go hormone

Comment

Naar m`n idee crashen me polsen dan eerder dan me biceps, en er is maar 1 oly bar (hele kleine gym) dus moet dan net al geluk hebben dat die vrij is.

Comment

Het belast je polsen wel meer ja.
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                  Het belast je polsen wel meer ja.
                  Ja en ik ben een mietje

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                    Ja en ik ben een mietje
                    Mss te hoog gewicht, ziet dat vaak bij curls
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                      Mss te hoog gewicht, ziet dat vaak bij curls
                      Oly bar is 20kg, als ik ga curlen curl ik hem leeg, en zat toen die EZ bar er was volgens mij al rond de 20, dus zou niet weten hoe ik het anders moet doen. Maarja de eigenaar zou een nieuwe halen, en er komt een plate loaded legg press dus ik ben wel blij

Comment

• Wellicht zijn dumbells een idee. Dan worden jou polsen niet geforceerd want dan staan die altijd in een comfortabele houding.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• St as ndaard ez stang is 8,5kilo geloof ik.

Comment

• Ja idd inderno maar volgens mij bouw ik daar beduind minder massa mee. Maar zal wel een "gevoel" zijn.

En tnx quibus. Dan moet het gewicht van de oly bar geen probleem zijn. Maargoed geeft niet. We redden het nog wel ff zo

Comment

• Ok ik ben mad, anderhalf uur vertraging door die kut NS. Toen had ik de bus gemist, dus weer een uur wachten op station. Jaa dan was je vroeg uit -.-

Voel me nu net een zwangere eekhoorn, was me noten vergeten dus ff inhalen die handel.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                                Ok ik ben mad, anderhalf uur vertraging door die kut NS. Toen had ik de bus gemist, dus weer een uur wachten op station. Jaa dan was je vroeg uit -.-

Voel me nu net een zwangere eekhoorn, was me noten vergeten dus ff inhalen die handel.
                                Lag er weer eens een takje op de rails waardoor ze alles moesten afzetten en er urenlang vertraging was ? Of komt het door het weer dat ze van met geen mogelijkheid aan hadden kunnen zien komen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X